1 - Σύναψη της σύμβασης
Κάθε παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων πώλησης.
2 - Τιμές
Τα αγαθά τιμολογούνται με την τιμή που ισχύει την ημέρα της παραγγελίας.
3 - Παράδοση
Η παράδοση γίνεται με παράδοση σε αποστολέα ή μεταφορέα στις εγκαταστάσεις του πωλητή ή σε οποιαδήποτε άλλη καθορισμένη εγκατάσταση. Τα εμπορεύματα πρέπει να ελέγχονται από τον αγοραστή κατά την παραλαβή τους. Σε περίπτωση ζημιών ή έλλειψης αντικειμένων, καταγγελιών σχετικά με εμφανή ελαττώματα ή μη συμμόρφωση του παραδοθέντος προϊόντος, ο αγοραστής πρέπει να διατυπώσει σαφείς και ακριβείς επιφυλάξεις γραπτώς στον πωλητή ή τον μεταφορέα εντός 48 ωρών από την ημερομηνία παράδοσης. Είναι ευθύνη του αγοραστή να παράσχει οποιαδήποτε αιτιολόγηση ως προς την πραγματικότητα των παρατηρούμενων ανωμαλιών.
4 - Χρόνοι παράδοσης
Εκτός από τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας (πόλεμος, ταραχές, πυρκαγιά, ολική ή μερική απεργία κ.λπ.), σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης που διαρκεί περισσότερο από δύο εβδομάδες μετά την ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία, χωρίς να μπορεί να απαιτήσει οποιαδήποτε αποζημίωση.
5 - Επιστροφές
Όλες οι επιστροφές προϊόντων πρέπει να αποτελούν αντικείμενο επίσημης συμφωνίας μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή.
6 - Πολιτική επιστροφής χρημάτων
Η μπουτίκ CBDSol αναλαμβάνει την υποχρέωση να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 21 ημερών από την πληρωμή.
Η μπουτίκ CBDSol αναλαμβάνει επίσης να σας αποζημιώσει εάν αλλάξετε γνώμη και μας επιστρέψετε το προϊόν, με δικά σας έξοδα και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ανοίξει το δέμα, το οποίο πρέπει να παραμείνει κολλημένο με ταινία.
ΠροσοχήΠαρακαλώ σημειώστε: Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί, δεν θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε χρήματα.
7. Λείπουν ή ελαττωματικά προϊόντα
Εάν παρατηρήσετε ότι ένα προϊόν λείπει ή είναι ελαττωματικό στην παραγγελία σας, έχετε 72 ώρες από την παραλαβή του δέματός σας για να κάνετε καταγγελία. Δυστυχώς, κάθε αίτημα που λαμβάνεται μετά από αυτό το χρονικό διάστημα δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη.
Για να αναφέρετε ένα πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω contact@cbdsol.info παρέχοντας τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Ο αριθμός παραγγελίας σας.
- Σαφής περιγραφή του προβλήματος που προέκυψε.
- Φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος ή της συσκευασίας, εάν είναι απαραίτητο.
Δεσμευόμαστε να διεκπεραιώσουμε το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό.
8 -Εγγύηση
Ο πωλητής θα καταβάλει τη μέγιστη δυνατή προσοχή στην εκτέλεση της παραγγελίας και στην ποιότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση ελαττώματος που αναγνωρίζεται από τον πωλητή, η υποχρέωση του πωλητή περιορίζεται στην αντικατάσταση ή την επιστροφή των ελαττωματικών ποσοτήτων, χωρίς περαιτέρω αποζημίωση. Από την εγγύηση εξαιρούνται τα ελαττώματα και οι ζημιές που προκύπτουν από αποθήκευση, χειρισμό, μεταφορά ή χρήση υπό μη φυσιολογικές συνθήκες ή συνθήκες που δεν συνάδουν με τη φύση, τις οδηγίες ή την καταλληλότητα χρήσης του προϊόντος.